miércoles, 19 de enero de 2011

MIRADOR DE PADIN - NEGREIRA

De novo teremos que ir por partes, que esta semana hai varias:

O 1º é felisitar ó héroe do partido da semana pasada, o tantas veses olvidado e criticado (aljunhas veses con rasón tamén hai que disilo) Marquitos que foi que nos dou a victoria contra o Don Budi.

        Na imagen podemos velo selebrando o seu anterior jol rodeado de aljunha das súas múltiples fans.           Pola fijura e o peinado que lusía intuimos que aínda debían estar as pesetas nos nosos bolsillos.

Sijiente punto. Objetos perdidos: O día de Padrón quedou un jersey no vestuario. E o día de Bertamiráns quedou un polar asul marino "quiksilver". Informade si son de aljén pa levalos o sábado. Sinon van directos pa Cáritas. Tamén chamou o conserje do campo de Bertamiráns disindo que encontrara polo campo varios pulmóns de xojadores do noso equipo, pero que como xa non valían pa nada que os donara para a ciencia.

PARTIDO DESTE SÁBADO

Como xa fomos avansando, xa que o Riveira vai de primeiro vamos a ser boiños e vamos a deixarlle o campo. Teñen o partido de mayores contra o Lesende ás 16:30 e despois os juveniles. Nós cambiamos de escenanario e emijramos a Ajiño pa que o Lorcheiro, Lojo, o Filipino e hasta Mario recorden vellas (e tan vellas) tardes de jloria no mítico campo da Tasca. A nosa actuasión empesa ás 17:59 porque como é habitual teremos teloneros. Neste caso un apasionante Ajiño "B" - Abanqueiro de juveniles. Disir pa quen leve tempo sin ir polo campo de Ajiño que o que é o terreno de xojo está millor que o da Fieiteira. O problema é si fai mal tempo pero sejún Pemán pa sábado hai "sol y moscas". Eso si, ás 8 vai faser un frío que nin Dios.

Tema Copa

Como na página dos veteranos non soltan prenda estuvemos investijando como é o sistema da Copa este ano. E a verdá é que casi non vale a pena nin renunsiar, porque (si non nos equivocamos que non creo) aínda que a xojemos teríamos libre o último sábado de Enero (día 29) e o último de Febrero (día 26), xa que esos 2 días os 8 primeiros de 1ª A, 1ª B, 2ª e 3ª xojarían 2 previas das que salirían 8 equipos que se unirían ós 8 primeiros de División de Honor, directamente clasificados xa pa octavos de final (xojaríanse o sábado 19 de Marzo). Espero que vos enterarades de aljo. Bueno, tempo temos pa pensalo. O importante é que anotedes os días libres (29/ENE e 26/FEB) pa levar á muller de compras.

Por último recordar á plantilla que entre os cartos da lotería e o que nos sobrou do oitro día no "Gran Chaparral"  temos 115 aurelios pa uns pinchos. Como esta semana non temos a de Fraja, hai a posibilidá de que vaiamos ó sercano "Illa de Monteajudo" a dejustar uns pinchiños e ver o partido do Barça (contra o Santander ás 20:00). Si o tema interesa confirmade quen viría comer.

Bueno despois desta parrafada ide confirmando asistensia ó partido. Recordo: ás 17:59 en Ajiño.

28 comentarios:

  1. YA estoy disponible si el Mister lo cree oportuno. Fran dame un toque para tomar café...

    ResponderEliminar
  2. eu tamen vou a todo. FRAN DAME UN TOQUE PARA TOMAR PERCEBES

    ResponderEliminar
  3. Buenas, yo tambien voy a todo.

    Fran dame un toque para ir tomar los percebes con Ramon, luego llamamos a Dani para el cafe.

    Sldos.

    ResponderEliminar
  4. hola a todos,cando haya percebes habra pa todos(q va aser q no)ahora pa un cafe cando queirades.Dani,a las 3:45+ o - te llamo y vamos ver al riveira.

    ResponderEliminar
  5. sinto comunicar a miña baixa pa o partido deste sábado pola lesión do oitro día. Pa o que non estou lesionado é pa os pinchos así que vemonos en Ajiño.

    ResponderEliminar
  6. Fran se non hai persebes eu conformome cuns ourisos, que son un manjar. Co cafe de Dani tamén me apunto a caña de herbas ainda que se queres esa a poño eu, que teño unha de Chantada cojonuda

    ResponderEliminar
  7. Buenas tardes
    Yo al partido voy, a los pintxos esta vez no, llevo toda la semana fuera de casa y no es plan.

    ResponderEliminar
  8. Moi boas a todos. Despois dos resultados das últimas dúas semanas as cales non acudín, estívenme planteando non volver a xojar e deixar todo nas vosas mans, pero o outro día apareseume unha lusiña na cabesa e díxome que non podía deixar e que tiña que volver con máis janas que nunca pa janarme o puesto. Así que ahí vai a miña confirmasión para todo (café, partido do ribeira, partido noso, pinchos e o que faja falta). Pensábades que vos íbades a librar de min?
    ¡Ostia! que se me olvidaba dar a noraboa a Marcos polo jolaso do outro día. Así me justa, que non sea sempre Pablo, Pera e Luisca o que nos saquen as castañas do lume.
    ¡¡¡Vámolle alá!!!

    ResponderEliminar
  9. Hola a todos, confirmo a miña asistencia ao partido e logo aos pinchos. Casca, téñoche o jersey que olvidaste en padrón.
    Xa teño janas de xojar e de sair de festa. Vémonos o sábado

    ResponderEliminar
  10. CHAVALES EU TEÑO BODA ASI QUE ESPERO QUE CONTINUE ESTA RACHA TAN BOA QUE LEVAMOS.
    TOMAREI UNHA POR VOS.
    UNHA POR CADA UN .

    ResponderEliminar
  11. Perita, el polar azul es mío así que cuento con él para este sábado, voy al partido y no a los pinchos.

    ResponderEliminar
  12. Moi boas, eu vou o partido e ós pinchos xa se verá.

    ResponderEliminar
  13. a ver, no puede ser todo de una vez pero voy a intentarlo:
    - yo voy a partido
    - me apunto a los percebes de Fran (como va a tener que estar currando 12 horas despues de todos los que se apuntan podemos hacer un bote para pagarle una sesion de masaje)
    - si hay que tomar café se toma
    - me quedo a los pinchos
    - buenas noticias las altas (Lorcheiro, Dani...pozas...aunque seguro que las bajas tb se notan...Mingos si tomas una copa por cada uno pasarás a engrosar mi lista de ídolos, casi inédita de incorporaciones desde tiempos ancestrales)
    - levade o risón para o vento de Ajiño

    ResponderEliminar
  14. Eu ó café non vou. E ós persebes tampouco; máis que nada porque non sei cantos anos levo xa ajuando a Fran debaixo dos paus da miña portería e a única ves que os trouxo eran uns que hasta estaban mal congelados.

    A onde si que ijual vou é xojar porque entre uns masajes de Mariscal e unha espesie de manta eléctrica que me deixou Javier pa darlle calor á lesión vou bastante mellor.m Polo menos pa probar si podo e si non podo pa a cantina

    ResponderEliminar
  15. Por sierto. Tamén vou ir ver a 1ª parte do Riveira. Si hai aljén que queira ir teño 2 invitasións. Si hai que as queira que me avise.

    1 saludiño llous

    ResponderEliminar
  16. Buenas, me alegran todas las altas, esto nos hace mas fuertes.

    Fran despues de estar "raspando" percebes para todos te mereces un buen masaje, ya tenemos localizada a una percebeira brasileña q te dejara como nuevo.

    Recado para el q metio un gol q valio tres puntos, los elagos debilitan.

    Sldos.

    ResponderEliminar
  17. eu son duda, diagnostiko posible esjinse de pulmon, tratamento xojar 90 minutos de mediosentro...

    ResponderEliminar
  18. bueno chavales yo creo que tambien estoy listo, como dijo pera, unas sesiones de masajes (con mis manos, no tuve la suerte de que me los diera mariscal)y dandole calor con barro parece que los musculos del "muslito" quedaron bien soldados, asi que mañana a darlo todo.
    a los pincho supongo que tambien voy ( si no hay ordenes de la jefatura superior).
    venga camaradas un saludo y mañana nos vemos.

    ResponderEliminar
  19. javi fai favor e traeme o jersey. vou o partido e os pinchos

    ResponderEliminar
  20. non podo asistir,suerte muchachos

    ResponderEliminar
  21. PINCHOS CONFIRMADOS. Ó acabar o partido no bar "Illa de Monteajudo", a 500 m do campo da Tasca.
    Ahora que a xente non se escaquee.

    E falando de escaquearse me parese a min que vai haber que tomar medidas con Marchi que últimamente non aparese moito polo campo, non para no Chaparral........

    ResponderEliminar
  22. Vemonos na tasca ,ainda que eu xa teño que estar ali cos benjamins as nove da mañan.
    Os pinchos vamos a intentalo a ver si podo adiantar algo de traballo.
    Cuchilla xa me parecia raro a min que xogando nunha tasca faltaras ti.
    Animo chabales a seguir coa racha.

    ResponderEliminar
  23. confirmo mi asistencia al partido y soy duda para los pinchos por motivos laborales .nos vemos por la terde.
    equipo hoy ganamos otra vez,a por ellos
    p.d. que frio hace!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  24. QUE ALGUIEN ME MANDE UN MENSAJE CON EL RESULTADO.

    ResponderEliminar
  25. Diego e máis eu tuvemos o "placer" de estar hoxe á mañán no campo de Ajiño. O frío que vai faser xa volo imaginades (bueno fai un pouco máis). Pero si pensabades que iba a faser bastante vento estabades equivocados, o que hai é un huracán. Unha nordestada que nin Dios pa o lado da cantina. Non nos queda nada. Vir abrijados compañeiros.

    Hasta dentro de un pouco

    ResponderEliminar
  26. Acabouse a racha.

    Mirador 0 - Negreira 1. O millor coma sempre os pinchos ó acabar o partido

    Oitros resultados:

    Dubra 1 - Tourline 3

    ResponderEliminar
  27. LUIS,YO CUMPLI MI PALABRA.
    HASTA TOME UNA POR JUAN CARLOS BRION.

    UN SALUDO .

    ResponderEliminar
  28. Fun testigo de esto ultimo (vaya cagalleta)

    ResponderEliminar