miércoles, 2 de marzo de 2011

MIRADOR DE PADÍN - ROMMEL

Como nos temíamos esta semana tócanos de novo faser as maletas e ir xojar á Ajiño.

Múltiples coincidencias de partidos na casa dos equipos de Riveira e a intención de todos eles de non xojar nin o dominco nin o martes de Entroido fan que a Fieiteira esté colapsado e dan lugar a horarios tan peculiares como o Sálvora - Nonseique Noia de 3ª regional o sábado ás 14:15, o Ajiño - Riveira de mayores o lunes de Carnaval ás 18:00 e, o que nos afecta a nós, o Ajiño - Noia de cadetes (polo que se ve xa nin os cadetes queren xojar dominco á mañán, aínda que tamén pode ser que o fagan pa ter o orgullo de ser os nosos teloneros) ás 16:30 do sábado. Esto provoca que o noso partido sea pa as 18:14 do sábado en Ajiño.

Esperemos que o día non se pareza moito ó da nosa anterior visita á Tasca (supuestamente pa sábado dan bo tempo pero alí nunca se sabe) e que o resultado tamén sea distinto.

Cando podades ide confirmando asistencia pa que o mister vaia planificando a táctica ca que intentaremos vencer ó sempre complicado Dodro.

21 comentarios:

  1. Yo estaré allí pero no puedo jugar.

    ResponderEliminar
  2. Sinto comunicar a miña ausencia pa o duelo deste de sábado. Vólveme a época das bodas.

    Aproveito para solicitar a aqueles dos nosos lectores que teñan pensado casarse teñan a ben non acordarse de min na súa lista de invitados que xa teño o traxe demasiado jastado e os camareros dos restaurantes xa me chaman polo nombre.

    Por cierto, xa adianto que pa a semana que ven tampouco podo ir xojar porque......................................................... teño boda

    ResponderEliminar
  3. eu tamen vou.saludos

    ResponderEliminar
  4. eu esta semana tamen vou, pero tamen adianto que para a proxima non vou por que teño.............................. FEIRA DO VIÑO EN CHANTADA, e dicir, cajallon a partir das 12 do mediodia hasta que o cuerpo ajuante .....viño, churrasco, CAÑA DE HERBAS, mais viño, aljun cubata para a dijestion, outra ves churrasco e pulpo..........

    ResponderEliminar
  5. Si é a festa do viño é a festa do viño. Que é eso de cubatas, caña das herbas, etc... Como moito poderás darlle aljunha "chantada" a aljunha chavala á que non lle juste moito o teu famoso "baile de la paloma"

    ResponderEliminar
  6. son moitos dias de festa,hay que repartilos

    ResponderEliminar
  7. Eu tamen vou.

    Pera, safaste da charla q van levar os dianteiros, metemos menos joles co Deportivo, haber si cun par de cajalletas ves mais enchufado.

    Mañan non podemos fallar.

    ResponderEliminar
  8. Finalmente o partido está pa as 6 así que intentade ser puntuales por si os cadetes que van antes de nós acaban antes de tempo.

    ResponderEliminar
  9. buenas chavales
    yo tambien voy

    ResponderEliminar
  10. quien es el simpatico que hace un comentario firmado con mi nombre,me alegro que haya muchos dias de fiesta pero puedes decirlo igual que esos comentarios no se borran solo se eliminan los ofensivos

    ResponderEliminar
  11. vemonos na Tasca, gran campo na miña vida futbolistica perdìn nese campo,esperemos que siga a racha.

    ResponderEliminar
  12. eu tamen vou
    menos mal que os dias son mais jrandes e os que teñen déficit de vision ncturna non van sair tan afectados coma no anterior partido

    ResponderEliminar
  13. MIRADOR 2 ROOMEL 0
    PRIMER GOLAZO DE LORCHEIRO Y SEGUNDO DE LUCAS ALCARAZ.

    ResponderEliminar
  14. Dos golazos de dos centrocampistas, los goles de los puntas siguen sin aparecer.

    ResponderEliminar
  15. sobre todo si non van xojar

    ResponderEliminar