miércoles, 12 de octubre de 2011

MIRADOR DE PADÍN - DON BUDI

Despois do ridículo da semana pasada en Calo tócanos volver á nosa casiña a ver si nos vai millor o tema. O malo é que nos vai tocar xojar ca digestión sin faser xa que por motivos de ocupación do campo e como nesta ocasión tócanos a nós actuar de teloneros, temos que empesar ás 15:59. O rival nesta ocasión é un deses que tan mal se nos da o seu estilo: o Don Budi.

Como esta xente tamén viste de asul marino, tócanos cambiar de indumentaria así que si aljén aínda ten aljunha camiseta das blancas na casa que a leve (a maioría tiñaas jardadas Javier, aínda que non creo que chejen), así que si o presi do Sálvora (según a Vos "técnico") pode ter a man uns petos por si acaso tamén se lle agradecerá.

Bueno compañeiros, como o partido é na casa, esperemos que as confirmasións sean máis que as da semana pasada.

NOTA IMPORTANTE: O compañeiro ausente Javier doume as camisetas blancas. En total hai 14 e pantalóns aínda menos así que subide os pantalóns e medias de sempre. Por si acaso o que poda que suba o polo blanco último ese que nos deron que pa trampear esta semana vale de sobra.

23 comentarios:

  1. Espero debutar o sábado.
    Saludos!!!!

    ResponderEliminar
  2. No puedo ir a jugar.

    Buena noticia Suso, me alegro de que estés por aquí. Saludos a todos y suerte

    ResponderEliminar
  3. Yo si puedo ir. Javi yo no me alegro de que tu no estés, pero si quieres a la noche necesito a alguien para pinchar en el bar, y desta vez no te me escaqueas

    ResponderEliminar
  4. Esta semana estou disponible. Polo menos pa darlle un abraso ó compañeiro que ven de Mosambique.
    Pa os 2 sijientes partidos son baixa

    ResponderEliminar
  5. Bienvenido Suso, gran refuerzo.

    Voy jugar, yo no tengo la equipación blanca.

    ResponderEliminar
  6. Eu tamén vou. Awuriño

    ResponderEliminar
  7. YO NO PUEDO JUGAR. TENGO JODIDO UN TOBILLO!!SUERTE Y UN ABRAZO A REGO!!

    ResponderEliminar
  8. Suso, bienvenido.
    yo iré.
    tampoco tengo camiseta blanca
    nos vemos

    ResponderEliminar
  9. eu non teño a camisa blanca. contade conmijo

    ResponderEliminar
  10. suso bienvenido,nos vemos el sabado .saludos

    ResponderEliminar
  11. NO CONTEIS CONMIGO.YO TAMPOCO TENGO LA CAMISETA

    ResponderEliminar
  12. buenas

    bienvenido suso.

    yo el sabado estoy disponible, creo que no tengo camiseta blanca, tengo que mirar en el baul de los recuerdos.

    saludos

    ResponderEliminar
  13. hola a todos,Suso bienvenido,nos vemos el sabado.Un saludo

    ResponderEliminar
  14. Suso benvido, vémonos sábado

    ResponderEliminar
  15. confirmo asistencia,non teño camiseta blanca,benvido REGITO.

    ResponderEliminar
  16. pajaras unhas servesas, con tamto peloteo.

    ResponderEliminar
  17. Eu subo o polo blanco.

    De todas formas eu subiría tamén a camiseta de sempre por si o rival está millor orjanisado que nós e traen os dous equipajes.

    ResponderEliminar
  18. Que suba unhas jambas de Mosambique i eu subirei unhas latas dese magnifico peixe que dan as nosas rías (cabalon con omeja3)

    Cuchilla, o sabado non hai birra/pincho?

    Eu dixenlle a muller que iba a tardar en chejar a casa porque Mijel Ruis iba a montar aljo polo 50 cumpleanos.

    ResponderEliminar
  19. Eu por min quedo sin problema ó pincho. De feito vou quedar na cantina haia pincho ou non (no campo de arriba xoja o Riveira ás 16:30) O que pasa é que como sabes na nosa plantilla sejimos tendo maioría madridista e o voso equipo xoja mañán ás 6 co Betis por eso non quixen arriesjarme a encarjarlle aljo a Fraja e despois ter que comelo eu solo.

    Pero si aljén quer quedar non hai problema

    Ademáis o do medio sijlo aínda non invitou a nada

    P.D. Hai 20 euros de bote do oitro día en Calo

    ResponderEliminar
  20. Por sierto, a muller do Veterano prejuntoume a hora do partido e non puxo moi boa cara. Esperemos que veña xojar total xa está acostumbrado a xojar ca comida aínda resiente

    ResponderEliminar
  21. Entre o medio seculo e rejo temos os pinchos asejurados.

    ResponderEliminar
  22. confirmo asistencia partido,de "BLANCO NON TEÑO NADA NIN QUERO SABER".

    ResponderEliminar
  23. yo no puedo ir, tengo unos compromisos. Se lo dije a Mario pero no me fío

    ResponderEliminar