jueves, 10 de noviembre de 2011

MIRADOR DE PADÍN - REST. RIBADAVIA

Esta semana tócanos un horario bastante jodido, xa que debido á saturación da Fieiteira temos que empesar ás 15:45, e un rival aínda máis jodido, o Ribadavia de Mauro and company que sejuro nos fará pasar a tarde correndo detrás do balón pero ó que lle temos que intentar faser frente.

Comede sedo e ser puntuales sinon non ides chejar a tempo á charla táctica. Esperemos xuntarnos dunha ves bastantes e a ver si consejimos darlle aljo de jerra a esta xente. Ide confirmando asistencia canto antes.

1 saludo compañeiros

17 comentarios:

  1. Mou de Evangelina10 nov 2011, 17:09:00

    Eu vou pero estou feito unha carracla vella.

    Irei sedo para non perderme a charla.

    Saudos.

    ResponderEliminar
  2. Eu tamén apareserei puntual.

    ResponderEliminar
  3. vemonos sabado,un saludo.

    ResponderEliminar
  4. tamèn serei puntual.

    ResponderEliminar
  5. Espero poder xojar e si o fajo non dar tanta pena como en Silleda (o de dar pena dijoo por min)

    Por supuesto estarei á súa hora arriba

    ResponderEliminar
  6. Yo no puedo ir. Suerte y pasarlo bien

    ResponderEliminar
  7. javi no pude ir, pero si el partido fuera ayer goleabamos, ¿verdad pan? je,je....
    Bueno ajora en serio, eu tampouco podo ir nesta ocasión, sejuramente se resienta a defensa, pero eme imposible acudir xa que teño unha dejustasion de caza nun restaurante e o jabalí, a perdís, a liebre.... que me vou comer non espera.

    P.D. a miña non vale como disculpa para outros compañeiros.
    eu dijo o mesmo que o meu compañeiro Javi pan, o cal me fixo disfrutar do meu cumpreanos onte non deixandome ir pa casa a miña hora. Eso si, cando a miña muller me vote fora, voume con él. De feito ela rejaloume unha tenda de campaña, e eu creo que vai con sejundas.......

    ResponderEliminar
  8. Nos vemos en la Fieiteira

    ResponderEliminar
  9. Mario disque ven e que vai chejar puntual

    ResponderEliminar
  10. Eu tamén vou de caza!!!
    Sorte!!

    ResponderEliminar
  11. Sabedes algo da lesión de Cipri?

    ResponderEliminar
  12. Falei co veterano e o home está bastante jodido. Ten un esquince bastante fuerte no tobillo e vai ser baixa unhas cuantas semanas.

    Botarémolo de menos

    ResponderEliminar