martes, 14 de agosto de 2012

NOVA TEMPORADA

Despois do abandono total desde os últimos partidos do ano pasado, e unha ves pasada Dorna, festas, vacasións de moitos, etc... toca poñerse mans ó porco ca confección do equipo pa a temporada que ven, que supoño empesará na sejunda quinsena de setiembre.

Era boa cousa que fórades confirmando si se conta con vós ou non para o ano que ven, así como si sabedes de aljén que non vaia sejir e non lea habitualmente esto.

De momento o que se sabe é que o mister renovou un ano máis e os únicos fichajes por ahora son o retorno de Chema e Diego. Casca non asistirá moi a menudo pola súa nova situación laboral, Alberto Valiño abandona por "motivos personales" e do resto nada se sabe.

Tamén era bo saber a disponibilidade pa botar aljún amistoso pa sacarlle as telarañas ás botas e máis ó esqueleto, así que si vos apetese podedes disir que día vos ven millor e intentarase consejir un rival que non corra moito máis que nós.

1 saludo a todos e ide informando plis.

22 comentarios:

  1. Hola a todos,compañeiros,eu pola miña parte estou disposto a ajuantarbos un ano mais,esperoro q vos tamen fajades o mismo con mijo.Un saludo e ata pronto.

    ResponderEliminar
  2. Bueno chavales,¡Yo despues de pensarlo mucho tiempo creo que llego la hora de abandonar el barco.
    Fue un placer compartir las tardes de los sabados con vosotros durante estos años.
    Un saludo y a volar.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Non ves que Valeron aínda renovou. Este é un bo método antibarrija home. Anímate polo menos a empesar

      Eliminar
  3. Boas a todos;

    si Valeron renovou eu tamen sijo, Mingos faille caso a Cuchilla.


    S2.

    ResponderEliminar
  4. yo tambien sigo
    saludos

    ResponderEliminar
  5. eu sijo, e se ademais hai que ajuantar a Fran pois tamén me apunto... En cuanto a amistosos a miña apretada ajenda ajora mesmo so ten libre o 15 de setembor, se non aparese nada de ultima hora....
    25 de agosto festas en berlanga del duero
    1 de setembro andaina de 50 km
    8 de setembro, aniversario de boda e cumpreanos da parienta
    15 de setembro -????????????????????
    22 de setembro - os 40 anos da miña irman, irémonos todos os primos por ahí de fin de semana.....

    ResponderEliminar
  6. Yo y mi barriga seguimos, haber si antes de acabar el año ya no sigue conmigo. Mingos quedate! Mingos quedate! Mingos quedate!(como a Higuain).

    ResponderEliminar
  7. Os ultra Sur da Fieiteira27 ago 2012, 10:47:00

    Mingos quedate!! Mingos quedate!! Mingos quedateeeeeeee!!

    lo,lo,lo,,loo,loooo,loooo,loooo.......

    ResponderEliminar
  8. Hola a todos,¿podemonos suntarnos sabado todos os miembros do equipo para botar unha pachanga e falar do futuro do equipo?daros prisa en escribir que nos va a cojer el toro.

    ResponderEliminar
  9. Pa quen non o sepa e lle interesa a lija empesa o 15 de setiembre. E nos ainda así

    ResponderEliminar
  10. Vamos o sabado pola tarde a votar unha pachanga de futbol 7 entre nos sobre as 5/6 da tarde? para ir soltando as pernas....







    ResponderEliminar
  11. Eu o sábado intentarei faser a andaina de 50 km, así que non me vai ser posible, ainda que tal e como estou de "ben", fisicamente ijual me da tempo, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........., bueno este finde encontreime bastante ben:

    Viernes Saída de Riveira as 15:00 horas cara Berlanga del Duero (Soria), esto despois de chejar a casa o día anterior as 6 da mañán e levantarme as 7:45 pa traballar (Barsa - Madrid)
    Chegada a Berlanga as 23:00 horas, primeira cerveza, cubata ou caña de herbas, xa non me acordo, as 23:25 horas....
    Chejada ao hotel as 11 horas da mañán sejinte, eu solo polo pueblo adiante...
    Levanteime as 13:15 e sejinte serveza as 13:30 (xa ma estaban poñendo na man uns do pueblo antes de entrar no bar), e así sucesivamente ata as 10 da mañán do domingo....
    Como o domingo está feito para descansar, so estiven bebendo ata as 12 ou 1 da mañán, despois cas janas que me entraron de cajar aproveitei para escapar e durmir un pouco que tamén fai falta...
    Durante todas estas horas varios baños no PILÓN (fuente un pouco máis jrande que a do Rueiro) en pelotas por supuesto........
    Xa vedes que estou en forma para comensar a temporada cando sexa, sobre todo o 3º tempo.....

    ResponderEliminar
  12. O teu si que unha boa pretemporada..,je jeeeeee

    por sierto; temos que ir poñendo os 50€ para que no club vaian sufragando os primeiros gastos que esto empesa en 15 días

    ResponderEliminar
  13. Señores del jurado. Yo en principio sigo jugando, pero no se como irá el tema con las maravillosas medidas que se adoptaron hace unos meses en cuanto a comercio se refiere. Se puede abrir hasta el día de Nochevieja, así que en principio sí pero con un asterisco por si llegado el caso tengo que dejar de jugar (sobre todo si los partidos son a las 6 de la tarde en casa o si son "a tomar por culo". Espero que no tenga que tomar decisiones drásticas. Por otro lado, decir que estoy en una forma envidiable, después de haber dejado el fútbol en Febrero (problemas de espalda) y haber empezado a correr hace 10 días...

    Por otro lado, espero que Mingos siga un añito más, darle la bienvenida a los nuevos fichajes y que esta nueva temporada no nos haga bajar los brazos.

    El otro día hablé con uno que juega en el Tourline y me dijo que ellos estaban empezando a jugar partidos amistosos y que si les llamábamos venían sin problema. También sería interesante una reunión nocturna para degustar maravillosos manjares viendo los huevos del filipino antes de empezar la temporada.

    Un saludo

    ResponderEliminar
  14. Buenas noches.
    En primer lugar pedir perdon por la tardanza en dar señales de vida y seguidamente comunicar que muy a pesar mio este año causare baja. Han sido 3 años en los que he disfrutado tanto del futbol como de los compañeros, un veradero placer. Gracias.

    ResponderEliminar
  15. hola a todos,yo renuevo un añito mas,saludos a todos.

    ResponderEliminar
  16. Como ya le dije a cuchi...outro ano mais non esta mal...que se preparen los de recambios arturo¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  17. Temos o campo reservado pa este sábado ás 16:30. Ahora os que estamos é buscando rival xa que uns xa teñen partido, oitros non xuntan xente pola Juadalupe e oitros simplemente non lle apetese. En canto sepamos o rival xa o publicamos. E si non consejimos a ninquen que se queira enfrentar a nos si queredes subir a botar unha pachanga e desempolvar as botas eu apúntome

    Recórdase que o próximo sábado empesa a lija

    ResponderEliminar
  18. Eu tamén me apunto á pachanga

    ResponderEliminar
  19. eu non podo, teño compromiso "social" ca miña esposa, xa que ese día fará 11 anos que me leva ajuantando baixo o mesmo teito sen vivir en pecado....

    ResponderEliminar