jueves, 18 de octubre de 2012

SABADO TOCA VISITAR SANTIAJO

Despois do intento fallido de xojar na primeira jornada na Fieiteira contra o Amio Deportes Caneda ahora tócanos a nós visitalos a eles.

O partido está pa as 17:44: no "campo do Sergas" que personalmente non teño nin idea de onde está. Parece ser que unha boa referencia é salindo da autopista hai que pasar o desvío pa o campo do Compostela é poco despois está a iglesia de San Lázaro e hai que coller á dereita, "méteste por ahí e xa nos tes perda..."  O que si me dixo o paisano é que é de herba artificial.

Penso que unha hora prudente pa salir da lonja será sobre as 16:01. Ide confirmando asistencia xa que a despedida de Fernandito ijual nos resta aínda máis personal. Comentade tamén quen vai aproveitar o viaxe pa deixar á parienta de compras en "Santiajo de vés" e aparese no campo.

Vémonos o sábado compañeiros. Despois non podo asistir 2 semanas sejidas. 

14 comentarios:

  1. Alberto Valiño18 oct 2012, 17:46:00

    BOAS, O CAMPO CHAMASE AS CANCELAS SI SALIDES DA AUTOPISTA E COLLEDES HACIA O CENTRO DE SANTIAGO E TAN PRONTO VEXADES O MACDONALD AUTO S HAY UN
    SEMAFORO,COLLEDES Á DEREITA TODO RECTO 300MTRS E ESTADES NO CAMPO,SORTE,SAUDOS.

    ResponderEliminar
  2. vemonos na lonxa.un saudo pra ti tamen Alberto.

    ResponderEliminar
  3. Un saludo amigo Alberto, ainda que penso que nas señas do campo estás equivocado.... Nas Cancelas xa xojamos unha chea de veses e polo que me dixo o tío este debe ser oitro, sinon non lle chamaría "do Sergas"

    De todas formas xa comentou o Juve que ve o campo desde a ventana do seu piso así que xa non hai problema.

    Eu en prinsipio paso pola lonja pero xa o confirmarei

    ResponderEliminar
  4. eu son baixa, teño compromiso "social", sorte compañeiros....

    ResponderEliminar
  5. Eu apareso no campo e sólo para a primeira parte.

    ResponderEliminar
  6. Alberto Valiño19 oct 2012, 10:02:00

    Tes razon,hai outro pero ese creo que esta bastante escondido á nútíma vez que xoguei AHI fara 5 amos era de hérba,saudos e sorte.

    ResponderEliminar
  7. Eu son baixa, jodin onte un pe. Dixome o médico q teño para 15 días o 1 mes. Suerte.

    ResponderEliminar
  8. yo salgo al campo.saludos

    ResponderEliminar
  9. soy duda.Mañana hablo con Pera y le confirmo

    ResponderEliminar
  10. Eu pediríalle ós que son duda que fixeran un esfuerso porque como se ve non estamos para nada sobrados de xente.

    ResponderEliminar
  11. non podo,lastimei a espalda hoxe currando,e tiven que poñer calmantes.
    para a semana tampouco podo,vou de boda.

    ResponderEliminar