jueves, 15 de noviembre de 2012

HORARIO DE CHAMPIONS

Cun pouco de retraso chega a convocatoria desta semana. Jodida se presesta a cousa pa este sábado. En primeiro lugar porque parece ser que o rival é bastante máis cualificado do que di a clasificación hasta ahora e segundo polo intempestivo do horario ó que vai empezar e sobre todo acabar o partido.

O horario de comenzo está pa as 19:29 no campo do Sigüeiro pero méteme medo que empece puntual pois parece ser que hai 2 partidos de juveniles antes. A salida da lonja poñerémola sobre as 17:29 dijo eu por aquelo de encontrar ben o campo e chejar con aljo de tempo, pero ide disindo vós a hora que vexades máis conveniente.

Tamén informade os que aparesedes no campo porque ijual aproveirtades o viaxe pa darvos unha volta ca parienta por Santiajo de vés.

Vémonos o sábado compañeiros. Esperemos que o do sábado pasado no banquillo non fora un espejismo e volvamos estar varios homes sentados nel.

18 comentarios:

  1. Este fin de semana no puedo ir. Saludos y suerte

    ResponderEliminar
  2. Esta semana despois da "enchenta" do sabado son baixa por culpa dun moraton que me saleu na parte de atrás da perna. Espero poder ir animar. Awuriño

    ResponderEliminar
  3. Eu a esa hora non podo asistir o partido xa que entro a traballar as des da noite e non me da tempo¡...Moita suerte

    ResponderEliminar
  4. Vaiche boa. Sero de tres

    Eu asistirei. En prinsipio paso pola lonja.

    Tamén informo que teño 120 euros do bote do oitro día. Xa diredes en que se invirten. Casi lle pidirei consello ós 2 vellos de Segovia

    ResponderEliminar
  5. Eu vou, si podedes collerme na casa facedesme un favor...

    ResponderEliminar
  6. Moi o meu pesar, este finde non podo ir. Teño un compromiso familiar.
    Moita sorte!!!

    ResponderEliminar
  7. Vamolle alá.

    Machada en Raquel.

    A ver si xuntamos onse.....

    ResponderEliminar
  8. Eu este finde teño que ir a Vilalba. As bisabuelas amenazan con fletar un autobús e plantarse en Santiago se non lles vou ensinar o miniño. Se fose máis cedo aínda saía despois do partido, pero sendo tan tarde imposible.
    Sorte!

    ResponderEliminar
  9. eu vou,vemonos na lonxa......................aqueles que vayamos claro esta.¿ALGUEN SABE ALGO DO FILIPINO?Un saudo a todos

    ResponderEliminar
  10. Marcos de Palmeira16 nov 2012, 17:52:00

    Esta semana non podo ir por compromisos familiares de obligada asistencia.
    Sorte compañeiros.

    ResponderEliminar
  11. buenas
    esta semana soy baja por problemas fisicos.
    suerte compañeros

    ResponderEliminar
  12. Yo voy, aunque tengo una gripe que no soy capaz de quitarme de encima :(
    Paso por la lonja.

    ResponderEliminar
  13. Recórdase ós poucos que vamos a ir que leven as camisetas azules. As amarillas solo son para xogar na casa cando o oitro equipo veña de azul

    ResponderEliminar
  14. ...estou aqui Fransisco, e como novo, eu paso pola lonja, non te libras de min esta semana, a ver se hai sorte e nos libramos do teu repertorio, je,je.....

    ResponderEliminar
  15. yo soy baja,tengo boda,y no es la mia.suerte compañeros

    ResponderEliminar
  16. Machada en Raquel!!!

    1-4

    ResponderEliminar
  17. A pesar do horrible horario un placer xogar con esta xente. Van facer o que todos os equipos debiamos facer a estas alturas das nosas carreras: quedar cos amigos para xogar ó fútbol e intentar divertirse. Nin unha mala patada nin un mal gesto en todo o partido. Ojalá cundira o ejemplo.

    Espero que pronto vaian subindo puestos. 1 saludo

    ResponderEliminar
  18. Correcto el comentario.

    buena gente la de este equipo.

    ResponderEliminar