jueves, 13 de diciembre de 2012

TOCA O CAMPEÓN

Reaparesemos despois dun descansiño e tócanos nin máis nin menos que o campeón, título que sejuramente revalidará varios anos. A novedad positiva é que non hai que ir hasta San Mamed a xojar xa que esta xente cambiou para o campo do Esclavitud, que por suerte xa non é aquel penoso de terra ó que se foi unha chea de veses co Carreira. Ahora teñen un noviño sintético que parece ser está ó oitro lado da carretera.

O partido está pa as 16:14, polo que a salida da lonja queda pa as 14:59. Confirmade asistencia, si pasades pola lonja, aparesedes no campo, etc... Parece ser que varias cenas/comidas de empresa e demais comenensias vannos restar bastante personal.

Oitras cousas:

Por orden cronolóxico, sábado que ven temos partido co Rosalía. Varios compañeiros preguntaron pola posibilidad de intentar cambialo. A única opción é prejuntarlle si se animan a vir un día pola semana nas Navidades, pero antes de prejuntarlle a eles temos que saber si nós estamos dispuestos a botalo calquer día ás 20:30-21:00.

Sijiente punto: Como debe ser que non hai días suficientes para xogar, a magnífica organización desta liga puxo un partido o dia das cabalgatas de Reyes pola tarde. Evidentemente tamén nos vai dar problemas, polo menos a todos os que tendes miniños. Tocaríanos en Boiro contra o Kirss. Informade tamén si se fan gestións pa cambialo aínda que sea pa ese sábado pola mañán.

Por último, estes últimos anos collíamos uns désimos de Navidad entre toda a plantilla. Si este ano queremos faselo avisade con quen se conta e recollense os cartos no Chaparral o sábado.

A ver si arrejlamos aljo. Vémonos o sábado compañeiros

11 comentarios:

  1. Eu vou, en prinsipio salo desde Rianxo, eu son dos que po sabado que ven intentaria cambiar o partido xa que teria comida, eu apuntome o desimo..
    onte xa caeu un campeon en vijo asik estes tamen poden caer¡¡..a x eles¡¡
    un saludo e asta sabado

    ResponderEliminar
  2. Hola a todos,eu estou para todo,decimo incluido.Un saudo

    ResponderEliminar
  3. Eu este finde causo baixa.
    Para o sábado 22 si que estou.
    O da Lotería tamén me apunto, se eso Pera pon os cartos por min e douchos á volta.
    A deixar o pavillón alto contra os campións.

    ResponderEliminar
  4. Contade conmigo para sábado, a ver si alguén me pode recoller na casa.
    En principio non tería problema para xogar o seguinte partido entre semana.
    O día da cabalgata si se xoga pola mañán podría ir, pola tarde non contar conmigo.
    Vémonos sábado!!!

    ResponderEliminar
  5. Eu apuntome a todo.....

    Machada en Celta!!

    ResponderEliminar
  6. eu paso pola lonja. Pa xogar durante a semana non debería de ter problemas. O sábado 5 conmijo non contar. O sábado 22 eu en principio podo ir. Pa lotería tamén partisipo, non se vaia faser rico Fransisco e nos cambie de cabalo e eu non poda nin tan sequera ir montar....

    ResponderEliminar
  7. Eu esta semana non podo ir, causo baixa por "sacrifisio de animal". Este ano non podo safar xa que meus primos están fóra e teño que botarlle unha man a meu pai e padriño. O sabado 22 estou disponible e o de reis penso que tamén. Contade conmijo pa lotería. Por serto, si aljén quer tomar rexóns ou filloas de sankre, o lujar de destino é mañán as 10:00 h/ en Laxas. Awuriño e suerte, torres máis altas caeron. MACHADA EN ESCLAVITUD

    ResponderEliminar
  8. buenas
    paso por lonja
    loteria ok, sabado 22 ok
    el dia 5 por la tarde no puedo, si jugamos de mañana sin problemas

    ResponderEliminar
  9. Eu paso pola lonja.

    No Chaparral recóllense os cartos para os que queiramos os décimos.

    Respecto ós cambios de partidos a idea é intentar botar o do Rosalía (non está nada claro que acepten) un día das Navidades pola semana (por ej 26-27 de diciembre ou 2-3 de enero) e o do día de Reyes preguntarlle ós de Boiro si se animan a botalo pola mañán. Pero antes de todo esto temos que saber si estamos nos dispuestos a estos cambios, porque si os cambiamos e despois somos dose pa eso xa non fasemos nada

    ResponderEliminar
  10. hola chicos.
    paso pola lonja.
    apuntome a loteria. eu podo o sabado 22 e tamen entre semana. o dia de reis podo pola mañan e pola tarde.
    hoxe hai que volver cunha victoria :)

    ResponderEliminar
  11. hoxe son baixa...o resto dos días non sei si poderei polo chollo,ijual curro o 22 todo o día,e pola semana,depende do turno...ah!o día de reis sí que podo.

    ResponderEliminar