viernes, 10 de diciembre de 2010

MADERAS RAMOS - MIRADOR DE PADÍN

Despois das nonseicantas derrotas sejidas que levamos por fin temos un partido asequible. Esta semana vamos a Calo (antes cando se iba co Riveira e hasta co Carreira alí sempre se janaba). Xojamos ás 16:14 contra o Maderas Ramos. A salida da lonja está pa as 15:03. Ide confirmando asistencia pa que non nos pase coma o lunes.
Por oitra parte a cena queda pa o día 18 despois do partido na casa contra o Metal Noya. O sitio confirmámolo mañán (están Mingos e Pepe negociando).

22 comentarios:

  1. Eu non podo ir xq curro.

    ResponderEliminar
  2. A ver si Mario e Pablo poden confirmar si participan na lotería. O resto xa dixeron que si(ainda que aljún ainda non pajou)

    ResponderEliminar
  3. eu vou pola lonja.

    ResponderEliminar
  4. Boas, son as sinco da tarde e so hai notisias de Jorge.
    Mingos,Pozas e eu vamos. Pera e Javi creo q tamen, quen mais ben a este sinxelo desprazamento?
    Mijel, recordoche o que me dixestes, cando seades poucos eu vou xojar, pon as botas o quente.

    ResponderEliminar
  5. LO SIENTO, PERO YO TENGO QUE CURRAR!!PARA LA SEMANA NO ESTOY NI PRA EL PARTIDO NI PARA LA CENA!!SUERTE!!

    ResponderEliminar
  6. Causo baja, estoy jodido de la espalda.
    Suerte

    ResponderEliminar
  7. DESPOIS DUNHA DURA NEJOSIASION E DE QUE A MULLER ME FALE CON MONOSILABOS DURANTE UN TEMPO (despois de esta noite que teño sena, xa nin con monosilabos) EU TAMEN VOU A IR.
    AS SUAS PALABRAS EXACTAS SON "NO SE A QUE VAS, PARA LO QUE HACES", POR UN MOMENTO CASI LLE DOU A RASÓN, PERO DESPOIS DO PARTIDASO DO OUTRO LUNS CON DEZ E A PESAR DO RESULTADO SAIN CONTENTO COA NOSA ACTUASION, ASI QUE VAMOS A SEJIR INTENTADO MELLORAR

    ResponderEliminar
  8. Despois desas sabias palabras que acaba de pronunciar a muller do fili vemos que sabe moito de fútbol. Ahora si que se pode poñer a temblar Mou porque xa temos unha posible sustituta en caso de que sijamos nesta línea.

    ResponderEliminar
  9. yo no puedo ir, tengo que dar una conferencia a esa hora en santiago. intenté quitarmela de encima pero no he podido...si puedo intentaré llegar a la segunda parte pero es complicado.
    yo el sabado que viene voy a madrid y todavia no se si me quedo alli o no...si no me quedo llegaría para los licores del final, como la otra vez, si no, a disfrutarla de mi parte
    suerte y ánimo

    ResponderEliminar
  10. TU LLEGA PARA LOS LICORES DEL FINAL Y PROVOCA EL DEBATE, COMO EN LA ANTERIOR, POR ROMPER UN POCO EL HIELO

    ResponderEliminar
  11. buenas caballeros
    yo mañana no estoy
    vou de padrido a un bautizo, pero para la semana estoy listo para la cena y el partino

    ResponderEliminar
  12. eu vou desde santiago

    ResponderEliminar
  13. Yo paso por la lonja.

    ResponderEliminar
  14. Eu tamén vou desde Ribeira, despois do partido quedo en picholandia. ¡¡¡Manda collóns, oitra vez en cuadro!!! Bueno, disque é o que hai. Xa falaremos na sena (confirmo a miña asistensia, aínda que non sei en que condisións xa que o día antes teño a do curro). Lucas, espero que fajas todo o posible por vir para a sejunda parte deste sábado pero si non che é posible, non te preocupes, xa tocamos nós o pasodoble. O importante e que chejes pós licores do próximo sábado e para larjarlle uns dansins donde faja falta, sin deixar de arriar o aparello e o jallo donde marque aljo a sonda ou o radar, non estou moi sejuro de cal é, Casca, cal é?
    Astaló rapases.

    ResponderEliminar
  15. Polo visto máis ou menos como o oitro día en Touro. Sólo que sin Javi, Jorge e Lucas. Casi nada. A cousa pinta jodida. Menos malque o rival é dos floxos. Esperemos que a incorporación dos mariñeiros nos axude a faserlle un pouco de frente ó lider.

    Hasta mañán compañeiros

    ResponderEliminar
  16. eu tamen vou, na lonja- puntual, e quen lle empataron cos que vamos a xojar.

    ResponderEliminar
  17. Machada en Calo. 3-4

    ResponderEliminar
  18. despois do partido lembrame unha canciòn popular pero non menos sabia:NO HAY QUIEN PUEDA,NO HAY QUIEN PUEDA CON LA GENTE MARINERA,MARINERA PESCADORA NO HAY QUIEN PUEDA POR AHORA, YEEEEEEEEEEAAAAAAAHHHHHHH.

    ResponderEliminar
  19. Polo que se ve Marchi sijelle sacando partido ós casettes que ve cando leva ós fillos á casa dos abuelos.
    O serto é que ten toda a rasón
    Pero que non se volva a escaquear das servesas. Sinon pa a semana pajaas el

    ResponderEliminar
  20. Impresionante, sois unas máquinas.Enhorabuena

    ResponderEliminar
  21. cojonudo, xa temos bailarin (O SEÑOR FRANSISCO ALIAS YASHIN A ARAÑA NEJRA) e cantante o señor MARCHI para a sena.
    Veña que aljen busque a DJ LOLA

    ResponderEliminar
  22. noraboa,tiñamos fe en vos,sabiamos que non nos defraudariades estamos preparando 1 autobus descapotable pa sair a celebralo polas calles da cida, lojo avera rsesion noaxuntamento pa finalisar cuns pinchos.

    ResponderEliminar