domingo, 19 de diciembre de 2010

F E S T A --- F I N --- D E --- A N O

O capitán, ex-mister e ex-joleador do Mirador de Padín quérevos desexar a todos unha moi felices festas (pinchade o enlace; tranquilos que non vai salir o mensaje do Rey):

Como me imagino que xa saberedes tocáronnos 120 € en 6 reintegros do 02.290. Ahora hai qu desidir en que o invertimos (acéptanse comentarios). Por si aljén aínda non mirou os seus números aquí vos deixo o enlace onde vos pon o que vos tocou.

A directiva do equipo comunícanos que hai unha festa de fin de ano no BULEBAR. Quen se queira pasar por alí poderá ver en directo, entre oitras moitas que irán sirgindo, a habitual actuación dun dos nosos dianteiros, unha exhibición de pumses do Sifú, unha clase magistral de tenis por parte dun casi ex-xojador noso etc... Esperan a nosa visita e disque a aljo invitarán, polo menos a un pouquiño de champán

15 comentarios:

  1. o san pancrasio está mal posto ten que estar de cú sinon non da sorte, o mais lijon da sena fun eu, no plasa non daba a basto, vexo que hai poucos comentarios porque hai moita resaca.Tardin duas horas en chejar a casa, non encontraba o camiño.

    ResponderEliminar
  2. Creo que o oitro día o que se janou máis minutos de jloria foi Marquitos. Si os partidos de veteranos se xojaran no Bulebar...........

    Por sierto ¿ó final hai pachanga o 24 contra os do jinasio ou non?

    ResponderEliminar
  3. Boas, Marquitos titular.

    Dixome Paco Montemuiño que colleron o campo para as catro, hoxe vou a ir por ali e mañan escribo no blog no q quedamos.

    Saudos.

    ResponderEliminar
  4. si si hai quen levou trofeo jaja

    ResponderEliminar
  5. Boas, os que teñan janas de xojar unha pachanga o venres as catro arriba, os do natural querenvos dar nas cachas.
    Eu teño traballo, non vou.
    Marquitos, andan rulando por ahi unhas fotos bastante comprometidas, je je

    Saudos.

    ResponderEliminar
  6. Na loteria temos 120 euros.Supoño que intentaremolo na loteria de reyes.

    ResponderEliminar
  7. 1º NA LOTERIA DE REYES
    2º OUTRA CENA, QUE ULTIMAMENTE MARQUITOS TENSE QUE IR CA BENEMERITA "EXPOSADO"
    3º EN LUGAR DA CENA, UNS PINCHOS DESPOIS DUN PARTIDO NA CASA AOS CALES ASISTAMOS "TODOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSS"

    BO NADAL

    ResponderEliminar
  8. Boas, vai subir aljén a xojar mañán contra os karatekas? Por mín, ¡¡¡vámolle alá!!!

    ResponderEliminar
  9. joder siempre me pierdo lo mejor en las cenas despues del Airoa me fui para casa y creo que la montasteis y lo pasasteis de puta madre ,no se por que marcharia.
    yo voto por reinvertie el dinero en la loteria del niño
    los que podais subir a la fieiteira para el partido mañana a las 15.45 nos vemos alli
    FELIZ NAVIDAD A TODOS

    ResponderEliminar
  10. Noraboas atrasadas por moitas cousas, partido do Ramos e Noia incluidos.
    Ainda non me olvidei do responso que teño pendente. Xa sabedes que non son un falabarato pero teño mási traballo do que podo asimilar coa mnima destreza...asi que nun momento libre firmo aquelo pendiente.

    unha pena non poder asistir á cena...nese momento estaba tamne ceando pro compromiso en Madrí, no Chistu, que ainda que non está mal imaxino que bastantes esaclóns por debiaxo do que vivichedes vos....bueno, será pa oitra...o sábado cos tonechos...

    eu vou a pachanga pero creo que me mandaran xojar cos do natural... non sei si ajuantarei con Suini pola banda, Paquiño de "dianteiro tanque" e Juanlu repartindo xojo...vaia tela...

    vemonos mañan

    ResponderEliminar
  11. si si quen anda rulando fotos'

    ResponderEliminar
  12. Hola ;
    Vémonos á tarde na pachanga.

    FELICES FESTAS

    PD. Marcos, tes que pedirlle un sinto aos Reyes Majos, estás adeljasando moito,e xa sabes, as veces caen os pantalóns ja,ja,...

    ResponderEliminar
  13. chabales,desesarbos a todos felices festas e prospero ani novo.Eu tamen vou a pachaga.

    ResponderEliminar
  14. informo que xa comprei 3 désimos pa "el Niño" o que pasa é que non os teño aquí e non sei os números. Sejiremos informando

    ResponderEliminar