lunes, 27 de junio de 2011

PACHANGAS POST TEMPORADA III

Despois duns días de abandono do blog volvemos á carja con menos tempo pa projramar a pachanga desta semana.
Na da semana pasada disir que hubo múltiples ausencias polo que non se pode sacar unha conclusión moi clara de quen janou é que perdeu. O único que quedou claro é que Pablito e Fran janaron os tres días e Marchi e máis eu non janamos nin a primeira.
Disir tamén que os janadores do oitro día foron boiños e tamén pajaron as tortillas, calamares e servesas que tomamos ó terminar de xojar.

Esta semana xojamos o MIÉRCOLES 29 de JUNIO ÁS 20:44 na FIEITEIRA.

Por favor avisade si ides a vir ou non porque por desgracia cada semana caen lesionados un ou dous e sería unha pena que co ben que empesamos tuveramos que suspendelas por falta de personal. Tamén indicade si queredes que avisemos a Fraja pa que traia aljo pa despois de xojar.

Por último deixo un enlace dunha nova aparición dun membro do noso equipo na prensa, tamén se trata dun rápido e habilidoso dianteiro, pero neste caso non é zurdo:


Hasta o miércoles compañeiros

17 comentarios:

  1. buenas compañeros
    recordar mirar este enlace de un jugador de nuestro equipo

    http://www.lavozdegalicia.es/barbanza/2011/06/21/0003_201106B21C3992.htm

    sino sale el enlace mirar en hemeroteca de la voz de galicia del dia 21/06/2011 en la seccion del barbanza.

    frases como:

    «Me gusta la atención al ciudadano, dar servicio a quien lo precisa».

    y sobre todo la foto tipo "harry el sucio" o "los hombres de harrison" mas conocinos como S.W.A.T no tiene desperdicio.

    un saludo

    ResponderEliminar
  2. Buenas, la junta directiva tomo esta mañana la decision de destituir al mister, me lo acaba de comunicar "Harry el sucio".

    Nos vemos en la pachanga.

    ResponderEliminar
  3. Eu tamén subo miércoles. Por min con pinchos

    Polo que entendín eu non é destitución sinón dimisión. Ou tampouco dimisión sinón fin de contrato

    ResponderEliminar
  4. Perita, cuenta conmigo que parece que el tobillo me lo va a permitir....me dijo Lucas que traería a tres colegas que están dando el campus con el, así que a ver si nos juntamos para jugar a todo el campo.
    El otro día me fui sin pagar por culpa de mi tobillo así que me tocara llevar algo esta semana, mas que nada para que no me crucifiquen de racano ya que aquí tiran a matar.
    Espero no tener que acabar llevando espiniñeras porque viendo lo visto, en fin....el FairPlay se esta estilando poco en las pachangas.

    Saludos a casi todos

    ResponderEliminar
  5. Con Callaghan (harry) calles màs seguras
    Mou continuidad
    Quiero ganar pachanga,llamada urgente a Mario para que se persone en campo, lo siento Pera.

    ResponderEliminar
  6. yo si puedo colocar a los niños tb subo, pero no lo sabré hasta última hora

    ResponderEliminar
  7. pera,quedamos en sojar as pachangas para non enjordar mais da conta,e despois de cada partido poñemonos asta frente de tortillas,calamares e claras.Asi non lle vou chejar o larjeiro nunca.Vemonos arriba.Un saludo a todos

    ResponderEliminar
  8. Bueno, aínda que esta semana nos quedemos sin pinchos a ver si polo menos xuntamos xente pa botar unha boa pachanga como as das dúas primeiras semanas

    E si queredes janar non vaiades nin conmijo nin con Marchi................

    ResponderEliminar
  9. si eu son capas de deixar a miña publagia con aljen tamen subirei, ainda que sin tortillas non vaia ser o mismo. mou no nos dejes por favor

    ResponderEliminar
  10. Contade conmigo. Marchi e Pera, si queredes gañar algunha pachanga xa sabedes con quen tendes que ir

    ResponderEliminar
  11. Fran faime unha plasa no teu equipo estas pachangas vexoche inconmensurable,enhorabuena.

    ResponderEliminar
  12. CANTOS SOMOS??SI NON SOMOS XENTE PODO AVISAR EU A ALGUN!!

    ResponderEliminar
  13. Alberto dille ó Algún ese que veña, a non ser que sea moi sachador..............
    E si é sachador é vai do meu equipo que veña ijual.

    Eso si, a ver si podes vir acompañado das chaves dos balóns por si non consijo as do Riveira

    ResponderEliminar
  14. Aínda que sone a censura franquista como xa dixemos o ano pasado os comentarios de anónimos/nombreschungos/cajóns van ser eliminados, sobre todo cando teñan referensias personales de compañeiros do equipo.

    Estamos quedando todos os miércoles para botar unha pachanguiña e ahí cada un pode expoñersas súas opinión sin medoa ser lapidado. Pero para opinar ajachandose en nombres calqueras ou incluso en nombres falsos millor estar calado.

    Hasta o miércoles compañeiros

    ResponderEliminar