viernes, 6 de enero de 2012

HNOS COUTO BOQUEIXÓN - MIRADOR DE PADÍN

Moi feliz ano a todos compañeiros. Espero que os Reyes se portaran millor con vós que Urdangarín con eles.

Volvemos ós ruedos esta semana e fasémolo cun rival dos da alta alcurnia da catejoría. Tócanos empesar a botar fora turróns, champáns e enchentas varias co Boqueixón, por riba na súa casa onde sempre fai un frío que nin os cans.

O partido está pa as 16:14, polo que unha hora prudente de salida da lonja penso que pode ser as 14:43.

A ver si podedes ir confirmando canto antes asistencia, si ides pa o campo, etc...

podedes comprobar que aljúns membros do equipo moveron o esqueleto nas vacasións. Aljún hasta fixo de asafata

19 comentarios:

  1. Yo paso por la lonja.

    Estado de forma: muy malo

    ResponderEliminar
  2. Alberto Valiño6 ene 2012, 10:32:00

    EU MOI AMEU PESAR TEÑO Q CURRAR,SORTE.Os 2siguientes partidos contar conmigo

    ResponderEliminar
  3. Eu vou pola lonja. Estado de forma: coma o de Pepe ou peor si se pode.

    O que non está claro é que poda xojar. A última carrera que botei foi no minuto 20 do día do Guadalupe antes de joderme

    ResponderEliminar
  4. e non podo ir, teño compromiso co meu fillo

    ResponderEliminar
  5. ok paso por la lonja,saludos.No se quien cogio las fichas el ultimo partido, si pera o javi o quien fue, que las traiga no las olvidar.saludos

    ResponderEliminar
  6. YO TENGO COMIDA DE BUFALOS!!LO SIENTO, ES UNA VEZ AL AÑO Y ES INTOCABLE!!

    SUERTE!!POR CIERTO MARIO KEMPES, TU FUISTE EL QUE SE COMIO A LA NENA ENTRE 3 COMPAÑEROS CON LA PIROLITA FUERA DEL NIDO?? ERES UN ANIMALLLLLL!!

    ResponderEliminar
  7. hola atodos,eu vou po la lonxa.P.D:espero q non se me olviden as fichas,a miña cabeza non para.Un saludo

    ResponderEliminar
  8. Yo voy, pero estoy sin vehículo. Me puede recoger alguien en mi casa???

    ResponderEliminar
  9. tranquilo Susiño que aljén pasa por Insuela. A ver si así xuntamos onse...

    ResponderEliminar
  10. vou pola lonja, estado de forma tipo nècora:andar para atràs.

    ResponderEliminar
  11. Ok Pera, quedamos así entón!!

    ResponderEliminar
  12. Lo siento pero esta semana fallo. Compromiso familiar. Suerte mañana.

    ResponderEliminar
  13. yo esta semana soy duda hasta ultima hora.
    si voy paso por lonja

    saludos

    ResponderEliminar
  14. Yo no estoy ni ésta semana ni la siguiente, me voy a entrenar a los Alpes con Fernando Alonso... Suerte en los dos partidos.

    ResponderEliminar
  15. Fasía tempo que non tiña tantas agujetas...

    ResponderEliminar
  16. Agujetas? Eu estou totalmente bloqueado, teño (sejún a compañeira)lesión no pubis e teño que darlle descanso. Espero estar operativo pa sábado. Awur

    ResponderEliminar
  17. o compañeiro pepe Fontao (MOU) ven de entregar a roupa e informarnos da súa retirada do equipo.
    Personalmente sinto esta baixa, pero doutra banda confirmar que temos un novo xogador que esperemos nos de moitos éxitos, trátase de Fernando Cores, do que non fai falla presentación.
    SORTE PEPE, e benvido Fernando.
    Pera, para evitar anónimos (como ese último de la directiva y Mario) deberíamos ter que rexistrarnos para poder enviar mensaxes.
    Este sábado vou a ir, xogar xa e outra cousa...

    ResponderEliminar