jueves, 26 de enero de 2012

MIRADOR DE PADÍN - MADERAS RAMOS

Por fin temos horario pa o partido do sábado. Despois de duras nejosiasións consejimos que o noso partido sea o primeiro dunha maratoniana tarde-noite na Fieiteira.

Empezamos ás 15:59 e o rival é nada menos que o líder Maderas Ramos. Haberá que intentar faser a do Mirandés e si non se pode polo menos intentar pasar unha boa tarde de fútbol cos amijos, que sejuramente sea máis fásil que janarlle a esta xente.

Hasta o sábado compañeiros. 1 saludo

18 comentarios:

  1. vemonos na fie,con ànimo chavales.

    ResponderEliminar
  2. yo voy, esperemos que el arbitro no pase por alto penaltis como los de "PEPE" jajaja un saludo a los merengues

    ResponderEliminar
  3. Alberto Valiño26 ene 2012, 22:24:00

    Eu check PA segunda parte,saudos.

    ResponderEliminar
  4. Oitro que se une á causa. ¡¡¡VAMOS MIRANDÉS!!!

    ResponderEliminar
  5. Eu vou.Vémonos no campo.

    ResponderEliminar
  6. Moito ó meu pesar, esto do pubis parese que vai para larjo e disque teño que descansar. Apollareivos desde a distansia que outras torres máis altas caeron na Fieiteira. ¡¡¡ Ánimo Mirandés !!!

    ResponderEliminar
  7. vemonos na fieiteira

    ResponderEliminar
  8. vemonos na fieiteira,un saludo.ANIMO

    ResponderEliminar
  9. Eu teño o compromiso que aplacei o sábado pasado, moita sorte e a por eles.

    ResponderEliminar
  10. Yo voy al salir de trabajar, sobre las 15:45.

    ResponderEliminar
  11. Yo me acercaré. Si hay cambios suficientes no creo que juegue. El tobillo no lo tengo bien. Se me inflama. Artritis Maleolar.

    ResponderEliminar
  12. son duda,intentarei subir.

    ResponderEliminar
  13. Alberto Valiño29 ene 2012, 15:46:00

    Ao final hay fecha para a cea?

    ResponderEliminar