miércoles, 29 de febrero de 2012

MIRADOR DE PADÍN - DUBRA

Moi boas compañeiros. Despois de 15 días de reflexión desde a última actuasión e cando xa ninquén se acorda da última ves que janamos un partido tócanos volver ós ruedos na casa cos "amijos" do Dubra.

O partido está pa as 15:59 e para os que aínda non o sepan informarlles que a directiva, en vista da mala racha que levamos nos campos sintéticos ubicou o partido na Fieiteira, pero no de herba. Por eso e porque no sintético había 5 partidos projramados pa sábado á tarde (4 de fútbol e un de futbol 7).

En vista dos problemas habituais de xente que temos ide confirmando asistencia canto antes, ainda que esta semana xa falta hasta o mister. Tamén aljén se terá que ir fasendo á idea de poñerse debaixo dos paus xa que volven a faltar os 2 porteiros e o que quedou o oitro día en Don Budi está claro que non vai querer repetir.

Bueno compañeiros. Vémonos o sábado. 1 saludo

31 comentarios:

  1. EU VOU ESTA SEMANA, TEREI QUE FACER DE XOGADOR-ALINEADOR. CUCHI QUE SE BUSQUE UNHA ROUPA DE PORTEIRO.

    ResponderEliminar
  2. Alberto Valiño29 feb 2012, 13:50:00

    Eu o sínto non poder asistir,as duas semanas contar conmigo,cantos partidos lle meteron a Fran?

    ResponderEliminar
  3. Eu irei, preparo taco largo. Para quedar de porteiro teño o único problema de que non lle chego ao longueiro, polo demais igual dou o pego...

    ResponderEliminar
  4. Juve,eu tanpouco lle chego e mais poñome sempre debaiso.Calquera q se poña vaino facer ben.Alberto,meteronme 3 partidos............ por boa conducta.Un saludo e vemonos sabado.

    ResponderEliminar
  5. buenas
    aun estoy un poco tocado del tobillo, no se si podre jugar de jugador, pero no tengo problemas para quedar de portero..... que se preparen los delanteros jajaja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. non é por acojonarche Cote que ojalá podas xojar xa que boa falta fas, pero co tobillo jodido a alfombra da Fieiteira non é moi apropiada. Aínda que debido ás túas condisións ijual podes faser a funsión de pisón e deixalo en bo estado

      Eliminar
  6. Contra todo pronostico volveré a estar como un clavo para defender el honor del equipo..cuchi 5 seguidos eh!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. O serto é que non contaba con ese nivel de compromiso. Que dure moito tempo, polo menos os 10 partidos que quedan...

      Eliminar
  7. marquitos cuchi29 feb 2012, 21:15:00

    yo voy ,y si tengo que quedar no hay problema como dije anteriormente ocupo mucha porteria y casi llego al largero y

    ResponderEliminar
  8. Este partido si que me da envidia, e si chove mais envidia ainda. Moita suerte e a por eles.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Non penses que o campo está como nos teus tempos, por aljo nos deixan a nós xojar alí. Botaráseche de menos...

      Eliminar
  9. Yo voy, y tras observar la atracción que tenéis todos por la portería, no me importa jugar en cualquier otro puesto. Intentaré encontrar ese metal precioso (ALUMINIO) para este encuentro con olor a tierra y hierba.

    ResponderEliminar
  10. Pepe de Evangelina.1 mar 2012, 16:08:00

    Vemonos arriba.

    Presi, levame roupa.

    ResponderEliminar
  11. Finalmente poderei asistir ó primeiro tiempo.

    Si aljén se anima a axudar a pintar o campo desde as tres estaremos alí a intentalo

    ResponderEliminar
  12. noraboa fernanado ai e onde se ve o compromiso eo compañerismo.

    ResponderEliminar
  13. eu subo a intentar xogar, pero ainda teño certa zona do meu corpo que se me dan ahí vexo as estrellas, pero hei de subir ijual.
    P.D. merda non teño aluminio..........

    ResponderEliminar
  14. Eu non podo ir. Suerte

    ResponderEliminar
  15. Pera,eu che asudo a pintar o campo,xa q e o unico q podo facer pa axudar o equipo.Sabado jaaaanaaaammooooossssss ooosssstia.Besos e abrazos

    ResponderEliminar
  16. asi me justa fran, a axudar no que se poida, e se ves que tal selebrámolo cun OURISOS e un pouco de caña de herbas...................
    Eu xa axudarei a borralo campo, indo a ras de chan...........

    ResponderEliminar
  17. esta semana que non me podo quedar eu ó post partido o marrullero de Fran sejuro que é capas de ter un detalle e levar aljún producto furtivado por el.

    ResponderEliminar
  18. YO NO PUEDO IR. ESTOY JODIDO DE LA ESPALDA, LLEVO ASI CON DROGAS Y MAS DROGAS 7 DIAS. ESPERO PODER IMITAR A MARIÑO ANIMANDO DESDE LA BANDA, PERO POR ASUNTOS PROFESIONALES TENGO DUDAS DE PODER ASISTIR.(TENGO QUE PREPARAR PUES ABRIREMOS OTRA TIENDA EN LA "RUA DE LUGO ", LO QUE ES IGUAL AL CALLEJON DE GUINDAS, AL LADO DE RULE`S, PUES LA OTRA SE QUEDA PEQUEÑA. A LA INAUGURACION YA OS AVISARE Y PARA PINTAR TAMBIEN, HIJOS DEL FILIPINO...POR CIERTO, EL FILIPINO SUBIRA LA BANDA DE HIERBA NATURAL COMO JULIO ALBERTO O JUAN JOSE (CADIZ)

    ResponderEliminar
  19. Yo subo, si puedo tb aparezco a pintar el campo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! A xojar irías, pero a pintar o campo........

      Eliminar
  20. Si hai aljún incauto que teña pensado subir as Marco de aluminio, desempolvar as Kelme "estadio" ou sacar do baúl de los recuerdos as Puma King de aluminio de cando estaba nos juveniles do Riveira que se abstenga, pois o campo está máis duro que a cara de aljúns dos colegiados que se pasan polos terrenos dos veteranos.

    Vexo moitos posibles axudantes a pintar o campo. A ver mañán...

    ResponderEliminar
  21. Como bien le dije a Pera hace una semana...Nos vemos arriba. pero solo puedo una parte xq alas 5.30 me vienen a buscar ktengo k currar de payaso en un cumple...y pala proxima semana tengo Curso de Hipopresivos en Vigo todo el finde.Lo siento.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Estoy seguro de que lo hicistes bien Mariosqui, lo de las 5:30 digo. Un abrazo, yo tambien te quiero.

      Eliminar
  22. Ó final o campo tuvo que pintalo o pobre de Fran el soliño

    ResponderEliminar
  23. estalle ben, asi manchaba un pouco os juantes, xa que no campo durante o partido non os iba manchar.....

    ResponderEliminar