jueves, 8 de marzo de 2012

ROOMEL - MIRADOR DE PADÍN

Moi boas amijos.

Despois do meritorio empate e a desente imagen deixada ante o Dubra tócanos esta semana o sercano desplasamiento a Dodro pa xojar contra un equipo que ahora mismo é un rival directo noso por safar a catejoría. Hai que consejir janar un partido dunha ves e a ver si pode ser desta.

O partido está pa as 16:29 en Dodro, polo que a salida da lonja queda pa unha horiña antes. Ide confirmando asistencia, si ides pa o campo, si non se conta con vós, etc... e a ver si nos xuntamos bastantes e que polo menos un deles sea porteiro.

Bueno compañeiros. Vémonos o sábado. 1 saludo

24 comentarios:

  1. Alberto Valiño8 mar 2012, 11:01:00

    Contar conmigo.

    ResponderEliminar
  2. Non sei si me acordará como é o conto de darlle ó balón, pero confirmo asistensia e apareso no campo. ¡¡¡A ver si o puto pubis ou soas me deixa!!!

    ResponderEliminar
  3. yo voy POR LA LONJA

    ResponderEliminar
  4. yo voy por la lonja.

    ResponderEliminar
  5. Nos vemos en la Lonja

    ResponderEliminar
  6. parese que a lonja vai estar hasta os topes....

    Eu tamén me paso por alí

    ResponderEliminar
  7. Alberto Valiño8 mar 2012, 16:51:00

    Berti si vas al partido acuérdate de traerme unas coderas y ya te las pago,saludos.

    ResponderEliminar
  8. eu tamen apareso na lonxa.Animo e a janar.

    ResponderEliminar
  9. UNAS CODERAS PARA QUE? SI AUN NO TE TIRASTE AL SUELO.

    ResponderEliminar
  10. Vexo que necesitades goleadores, confirmo asistencia

    ResponderEliminar
  11. yo tambien voy por la lonja,saludos

    ResponderEliminar
  12. yo tb me paso por la lonja. El curso ktenía en Vigo se pospone.
    Marquitos, no importa k monoAmedio aún no se haya tirado al suelo: el personaje
    es tan peculiar k igual las kiere pa poner en los piés.Ten en cuenta k semejantes
    punteirolos ata medio del campo no pueden hacerse así tan ala ligera.

    ResponderEliminar
  13. Alberto Valiño8 mar 2012, 21:50:00

    Non sei que din. Marcos e Calimero digo Mario de seus país,e cuidado que estades pisando aceite e igual caedes,e Eu pensaba que algún era un payaso no campo pero tamen o e fora je,je,je,se siente...

    ResponderEliminar
  14. eu se non hai novidades pasarei tamen pola lonja........JAVI PAN TENGO MIEDOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    ResponderEliminar
  15. vale, vemonos na lonja

    ResponderEliminar
  16. EU TAMÉN PASO POLA LONXA...

    ResponderEliminar
  17. .............ALGUIEN SABE POR DONDE PASÉ YO A PARTIR DE LAS 10 DE LA NOCHE DE AYER?.......... QUIEN SABE MONTAR TIENDAS DE CAMPAÑA, NECESITO UN CURSILLO AVANZADO, ES PARA 2, 3 PERSONAS, MIGUEL YJ AVI SON LAS OTRAS DOS, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ResponderEliminar
  18. Aljén me debeu levar a miña camiseta o sábado en Dodro. Salín de último e ali non estaba. Si aljén chejou á casa con dúas que a suba sábado que ven.

    1 saludo llous

    ResponderEliminar
  19. Fran e Filipino, escapastedes o oitro día e non nos acompañastes a Javi, ó Lorcheiro, Mario, Fernando e máis a min na visita ó mítico "Mesón de Bexo".

    Vos o perdestes

    ResponderEliminar
  20. a culpa e do novo q non esta aconstumbrado.Temolo q ir metendo o rejo pouca a pouco.Un saludo a todos

    ResponderEliminar
  21. creo que esta semana vai tocar de novo ter que pintar o campo...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Non hai problema, xa o pinta Jorge Landeira!!!!

      Eliminar