miércoles, 21 de marzo de 2012

TOURO - MIRADOR DE PADÍN

Despois do milajro da semana pasada co que consejimos a primeira victoria da sejunda volta tócanos xojar esta semana partido dese "ilusionante" torneo que é a Copa e ó cal finalmente, a pesar das nejosiasións, non pudemos renunsiar.

Por ensima temos que ir nin máis nin menos que a Touro, onde o partido está pa as 17:59. A salida da lonja está pa as 16:14.

Ide confirmando asistensia, si pasades pola lonja, aparesedes no campo,etc... que cada ves que vamos a ese campo somos poucos, non sei porque será.

Bueno compañeiros. Vémonos o sábado. 1 saludo

29 comentarios:

  1. Un que se borra para unhas semanas, teño un "bo" esguince na rodilla.

    ResponderEliminar
  2. Un que se apunta. Apareso no campo, donde é?

    ResponderEliminar
  3. Lorcheiro, pero ti non estabas escarallado de novo...

    O campo é o de Loxo-Touro ó que xa fomos unha chea de veses (por ej este ano a xojar co Pepe de Noya e o ano pasado que foramos 9)

    Boa notisia que reaparesas. Falta vas faser

    ResponderEliminar
  4. paso por la lonja,lorche benvido,pepe recuperate pronto,saludos

    ResponderEliminar
  5. O sinto eu traballo,SORTE.

    ResponderEliminar
  6. Alberto Valiño21 mar 2012, 16:39:00

    O anónimo son eu,Alberto.

    ResponderEliminar
  7. yo no estoy seguro si podre ir.Seguramente tenga
    el cumpleaños de mi ahijado y es comida.Aun no me confirmaron asi que
    si puedo ir ya os diré algo a finales de semana.

    ResponderEliminar
  8. El Concello de Ribeira ha reclutado al gran ciclista excampeòn de España Alvaro Pino(Fili-pino)para promocionar el deporte de las dos ruedas,"lo hago encantado es una labor enriquecedora",los ciudadanos ribeirenses podràn ver dar pedales a esta figura durante una temporadita.

    ResponderEliminar
  9. vemonos na lonxa,un saludo

    ResponderEliminar
  10. Vaya Personaje macho !!!!!!
    Yo voy x la lonja...aunke estaré hecho polvo k x la mañana tengo 40km en bici x motivos de trabajo (asi como suena!! Y como yo tengo k explicarlo todo antes de k cuatro gilipoyas piensen lo k no es: colegio milagrosa y colegio bayon se hermanan con una ruta ciclista de estas pa l segundo ciclo de secundaria...así k ya sabeis los k vais a rajar ignorantemente)..al igual k los dos ultimos meses falté x lesión non x ir a consiertos. Asi k...alos aludidos: Levantarme el Castigo kyo no soy lateral ni Sahín. Tratarme como a uno mas.

    Post Data: Lo del personaje de inicio...es importante señalar kme refiero a Fili-Pino!! xd

    ResponderEliminar
  11. yo si no aparezco por la lonja es que voy de camino en la bici para Touro. posiblemente no pase del primer bar que encuentre y como mucho llegaré con gran esfuerzo al GRAN CHAPARRAL, entonces o me recogeis allí, o os espero pa la vuelta.
    Mario tampouco Alberto e porteiro e ahí o tes, o importante e xojar.....
    P.D. Intentarei como a semana pasada non tomar moitas servesas para que me de o corpo para subir a banda, je,je... pero non o prometo......

    ResponderEliminar
  12. Yo voy por la lonja...por cierto no sabia yo que la gente estaba tan mal machoooo!!!!!

    ResponderEliminar
  13. Volvo a faser un chamamento pa que aljén me leve a camiseta co nº29. Sinon non teño con que xojar. Eu e máis Javier fomos os últimos en salir de Dodro e alí non estaba asi que aljén a debeu coller mesclada ca súa roupa.

    Eu paso pola lonja

    ResponderEliminar
  14. yo al final no puedo ir.Suerte.

    ResponderEliminar
  15. Cuchilla si non che aparese a camiseta deixoche eu a miña, onte miroume Luis a rodilla e dixome que non ten boa pinta como minimo 6 semanas sin xogar e a ver que pasa.

    Mario si non estás pra xojar non vaias porque non beneficias o equipo nin a ti.

    ResponderEliminar
  16. Muchas gracias a todos por vuestras muestras de apoyo y el gran gesto del ramo de flores. Un abrazo y espero veros antes de irme.

    ResponderEliminar
  17. Animo maquina!

    El palo es durisimo pero hay que levantarse.

    ResponderEliminar
  18. Eu teño que estar en Vigo ás 21 horas. Alguén sabe canto hai de Touro a Vigo? Calculo que como moito podería ír á primeira metade. Imos falando a ver cómo andamos de xente.

    ResponderEliminar
  19. De Touro a Santiajo en media hora estase de sobra. Si podes vir ainda que sea un rato falta vas faser, xa que Pozas non pode vir e Javi e Ruiz si chejan veñen pa darche o relevo a ti.

    ResponderEliminar
  20. En principio soy baja. Suerte.

    ResponderEliminar
  21. Eu tamén vou ser baixa por unha temporadiña... Os abductores non me dan para máis.

    ResponderEliminar
  22. Parese que volve a maldisión de Touro. Xa me vexo de novo con 10 home e Marquitos e mario de sentrales...........

    ................. Maldita copa

    ResponderEliminar
  23. pera un respeto que llevo mas goles que tu en las ultimas jornadas

    ResponderEliminar
  24. Debido a que hoy tengo tarde de "gotelé" no puedo ir a jugar!!Lo siento mucho, pero tengo que pintar toda la tarde de hoy, mañana por la manaña y por la tarde - noche!! El viernees espero hacer inauguración así que ya os invitaré via blog para que vengais a tomar un vino o una cerveza (barril de 30 litros con su correspondiente grifo)...suerte!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¿a cuantos litros toca por cabeza?....

      Eliminar
  25. Alberto Valiño25 mar 2012, 23:14:00

    Buenas,alguien me puede decir donde juega el Restaurante Rivadavia?Un saludo.

    ResponderEliminar