miércoles, 28 de marzo de 2012

RESTAURANTE RIBADAVIA - MIRADOR DE PADÍN

Despois da excursión da semana pasada a xojar partido de copa esta semana tócanos oitro viaxe bastante larjo, e por ensima pa andar a correr detrás do balón. O rival nesta ocasión é con moito o millor equipo da catejoría: o líder e invicto Restaurante Ribadavia.

O partido xójase no campo do San Mamed (en Sta Cruz de Rivadulla) onde habitualmente levamos cajaduras (xa desde as épocas do Carreira) e está pa as 16:29, polo que a salida da lonja queda pa as 14:59, por aquelo de que o campo é bastante jodido de encontrar á primeira.

Ide confirmando asistensia, si pasades pola lonja, aparesedes no campo, etc e a ver si somos máis que o día da copa para polo menos intentar incordiarlle un pouco a tarde a esta xente.

Bueno compañeiros. Vémonos o sábado. 1 saludo

19 comentarios:

  1. BOAS, POR ALA AI DOUS CAMPOS UN ESTA DONDE XOGA O ULLA OIL AO PASAR POLOS RIBADULLA E OUTRO MAIS PA DIANTE,CAL E?,confirmó asistencia.

    ResponderEliminar
  2. ISTO E UNHA MERDA ,Son eu.

    ResponderEliminar
  3. Eu non podo ir. Teño a tibia inchada e dunha marabillosa cor rosácea. Pese á espintilleira, o viaxe que me meteron jodeume a perna. Agardo poder estar de volta a vindeira semán. Putada perderme o partido contra os bos.

    ResponderEliminar
  4. Eu paso pola lonja.

    Alberto, eu polo menos non sei cal dos dous campos é amijo. Nós non temos tantos conosimientos da sona. O que sabemos é que alí xoja (ou polo menos xojaba fai anos) o San Mamed e o Boqueixon Airiños. Do ulla Oil ese nin idea

    ResponderEliminar
  5. vemonos na lonxa.Sergio Novo non pode vir,esta lastimado.Un saludo

    ResponderEliminar
  6. Buenas, yo está semana soy baja otra vez. Suerte.

    ResponderEliminar
  7. Apareso na lonja.

    ResponderEliminar
  8. Eu tamén apareso na lonja

    ResponderEliminar
  9. lonja eu tamén lo..............

    ResponderEliminar
  10. Eu sigo sendo baixa,sorte.

    ResponderEliminar
  11. vou pola lonja,o que non sei e si atarxeta da copa conta para a liga,si conta eu teria as cinco tarxetas.

    ResponderEliminar
  12. non lojiño. Non conta. O que non che poden é sacar tarjeta esta semana que cando tes que estar é pa o próximo partido

    ResponderEliminar
  13. para mi desgarcia soy baja por una pequeña caida en moto,suerte

    ResponderEliminar
  14. Yo creo que no estaré hoy ni para la semana. Estoy un poco hasta los huevos, pero mi espalda cada vez que juego me da una hostia que me tumba, en principio es todo muscular. Espero poder estar para ayudar en 2 partidos. Lo siento!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Alberto Valiño2 abr 2012, 21:56:00

      Boas,necesitaba saber tan pronto o sepades si se xoga ou non este sabado o digo por si non se xoga por poder facer plans ca family,sau2.

      Eliminar
  15. como era de esperar parese que non vai haber acuerdo así que non poderemos botar nigún dos dous partidos que temos que aplasar por ahora.

    A ver pa o 1 ou o 17 de mayo si hai máis suerte

    ResponderEliminar