miércoles, 11 de abril de 2012

MIRADOR DE PADIN - PEPE NOYA

Despois dunha semaniña de descanso tócanos volver á dura batalla por intentar salvar a catejoría. Esta semana tócanos o Pepe Noya, rival que a primeira volta paresía ir tan a pique coma nós pero que ahora mismo leva 5 partidos sejidos janados (entre eles ó Boqueixón e ó Dubra) e está en semifinales da copa.

Aínda así non nos quedan máis cojones que puntuar esta semana porque xa sabedes a mala pinta que teñen para nós os últimos partidos por compromisos diversos.

Tamén volvemos a xojar ó campo artifisial (aínda que esta semana estaría simpático xojar no de herba por eso da chuvia, pero é o que hai). Co que sí hai que ter coidado é co horario, xa que esta semana tócanos quedar sin siesta e empesaremos ás 15:59. Por favor que nadie (menos Mario) cheje tarde. Non sabemos o veterano si estará recuperado da lesión do último partido así que a ver si fasemos un esfuerso por asistir.

Bueno compañeiros. Vémonos o sábado. 1 saludo

16 comentarios:

  1. hola a todos,vemonos sabado.Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Alberto Valiño11 abr 2012, 16:56:00

    Eu traballo o sinto.Fran a camiseta e o pantalón cho llevo para a semana seguinte,sorte.

    ResponderEliminar
  3. Alí estarei. Partido casi decisivo pa safar a catejoría. ¡¡¡Vámoñe alá!!!

    ResponderEliminar
  4. eu tamen irei looooooooooo, ainda que a miña parexa de baile vaiche de boda e non me leva. Bueno polo menos así deixame un día tranquilo e non volvo a chejar as tantas da mañán un martes calqueira, por exemplo..., que ajora ven o bo tempo e xa se pode montar a tenda de campaña...verdad Javi Pan(o que nunca rompe un balón.....)

    ResponderEliminar
  5. Eu tamen vou...a mirar.

    ResponderEliminar
  6. nos vemos arriba, si no hay cambio de planes

    ResponderEliminar
  7. Fili, a pesar das ostias que me poida dar a miña compañeira vou a ir xojar. Sabes ben que me justa moito tomar cañas contijo, pero imos a ter que dosificar para non acabar montando a tienda de campaña. Vémonos mañán no campo

    ResponderEliminar
  8. Boas, eu tamén vou pa animar. Sijo jodido, vou ter que apuntarme con Javi e Filipino que parese que están inmunes a todo.

    ResponderEliminar
  9. Javi se queres despois do partido aos pinchos en ves da de Fraja, son no Baiuca e acompañamosche todos e falo eu con Vanessa, mais que nada para prejuntarlle se tes saco de dormir..........

    ResponderEliminar
  10. vemonos arriba,ànimo chavales

    ResponderEliminar
  11. Yo si somos pocos me arrimo!!Estoy hecho una auténtica basura (físicamente hablando en el terreno de juego) por que en la vida normal, el Filipino y yo somos de lo mejorcito del pueblo!!

    ResponderEliminar
  12. Yo aún no sé si podré subir porque Elena no está y no se si podré colocar a las niñas.

    ResponderEliminar
  13. informar que al Universidade le acaban de regalar 3 puntos de un partido que perdiera 0-5 con el Boqueixón, por lo que seguimos a 6 puntos del descenso. Menos mal que janamos o sábado. E aínda ha de haber máis mangoneos xa veredes

    ResponderEliminar