jueves, 26 de abril de 2012

MIRADOR DE PADIN - ROSALIA

Despois de ver como se están poñendo as cousas pola parte baixa da clasificasión non nos queda oitra que intentar janar como sea este partido cos amijos do Rosalía. Por si aljén non o sabe o Negreira ten un partido aplasado co Dubra que ultimamente perdeos todos, ó Universidad rejalaronlle 3 puntos do día que perdeu 0-5 co Boqueixón e o Tordoya non nos quer cambiar o partido da semana que ven (e nós nunca lle dixemos que non a nincún equipo, pola miña parte non lle aceptaría a nadie máis un cambio)

Polo tanto pa non pasar aínda máis apuros non nos queda oitra que janar esta semana, pois quedannos 2 partidos casi sin xente e a visita a Boiro a penúltima jornada contra un rival directo.

Esta semana volve a estar saturado o campo sintético polo que de novo volvemos a xojar no de herba (esta ves si, non como en Cuntis) ás 16:29. Pídese un esfuerso pa sacar esto adiante.

Bueno compañeiros. Vémonos o sábado. 1 saludo

21 comentarios:

  1. Alberto Valiño26 abr 2012, 13:25:00

    Eu son baixa traballo,sorte.

    ResponderEliminar
  2. vemonos arriba,un saudo.P.D:¿quen vai a pintar o campo?..............

    ResponderEliminar
  3. eu NON podo ir.Doeme o tobillo ao correr.non é esguince nin jolpe. É a zona k teño mal dsempre..e xa a vin
    notando na sejunda parte o outro dia. Hipertrofia da sinovial+degenaracion do astrágalo+capsulitis. E o informe
    Medico d fai anos. Nin tendinitis nin esguince d ligamentos. Todo o ksea baixar o talon cun pouco d fatiga ou forza
    doeme e inflamase.pamin é unha putada star sempre ijual.

    ResponderEliminar
  4. ...eu seguramente sea baixa este sábado, non por hipertrofia sjkghu sdffsdfg... desas que ten Mario, que non son só no tobillo, é outro tipo de hipertrofia que vou coller,o meu outro equipo do cal son un orgulloso presidente necesítame desde o mediodía, aljen ten que poñelo sentidiño nesa tropa.....
    Veña, a janar pa non estar pendientes dos transistores o día da boda de Javi, xa que pola champions nos vai dar un pouco ijual a todos....

    ResponderEliminar
  5. yo esta semana soy baja, estoy jodido

    ResponderEliminar
  6. Eu alí estarei. O que non sei é si poderei xojar que estou escarallado da espalda. Espero estar millor sábado e botar unha man. Si non tocarame pintar o campo

    ResponderEliminar
  7. EU NON PODO XOJAR.VEMONOS ARRIBA.

    ResponderEliminar
  8. Animo, este finde sumanse os tres puntos.

    É tende coidado cas hipertrofias porque afectan as cabezas.



    Fuerza y honor.

    ResponderEliminar
  9. Marcos Juve Lluve ou Iuve27 abr 2012, 14:16:00

    Eu irei. O carallo é que vexo que imos ser máis ben poucos e vainos pasar como o outro día, que con dous ou tres máis safabamos o partido. Filipino, vén xojar e despois xa enganchas co autobús, coñe!

    ResponderEliminar
  10. yo vou subir en principio a animar si no hay gente intento hechar una mano si puedo,saludos

    ResponderEliminar
  11. subo a jugar nos vemos

    ResponderEliminar
  12. Ante a avalancha de voluntarios eu subo pa pintar o campo. Xa me dixo Javier que viña el botar unha man. Despois xojarei hasta que a espalda mo permita. Vémonos arriba

    ResponderEliminar
  13. Cos resultados deste sábado e si consejimos presentarnos esta semana e máis o día 19 asejuramos a permanencia un ano máis entre os millores desta lija a pesar dos incontables problemas que tuvemos este ano.

    Esperemos que non aparesan novos cambios extraños na clasificación e que os que podedes fajades o esfuerso de ir hasta Tordoya este sábado e si xuntades onse homes sejuro que sodes capases de janar.

    Enhorabuena a todos compañeiros

    ResponderEliminar
  14. Yo en media hora tengo cita con el traumatólgo en el Barbanza. A ver que cojones me dice pues la espalda me salta cada vez que corro o juego, lo hago un día y al siguiente día alucino solo con mover una pata...espero que me diga que es la inactividad y que tengo que jugar, nadar, etc...si es así, sábado estoy a disposición del equipo para lo que haga falta.

    De puta madre tíos, el resultado del otro día nos deja casi listos...decidme si hace falta algún fichaje pues hay 3 o 4 que habría que atar en corto ya!!

    ResponderEliminar
  15. Para mí se acabo el año, debo estar parado 1 mes y hacer una resonancia. Lo siento!!

    ResponderEliminar
  16. Alberto Valiño2 may 2012, 16:47:00

    Primero eres tu Cuidate.

    ResponderEliminar
  17. parado 1 mes, como el sabado pasado je,je, asi tamen estou eu parado..........

    ResponderEliminar