martes, 29 de mayo de 2012

CENA FIN DE TEMPORADA

Como se ve que hai xente que ten moita fame e janas de salir de festa con disculpa fásil vamos co tema da sena ló.

Desde a directiva comunican que dicho evento vai ser, como penso que se comentou desde o día que xojamos co Boqueixón, o sábado 9 de junio. Tamén me din que a cena vai ser eso, "cena" e non comida como reclamaban aljúns dos miembros do equipo con máis janas de festa polo que a hora será ás famosas "desemedia-onse". Oitra cousa é quedar antes pa non chejar cas jarjantas secas ó sitio. Por ej hai un interesante Alemania - Portujal da Eurocopa ás 20:45

Ahora o que fai falta é que a xente confirme asistencia canto antes para saber cantos vamos a ser e informar ó local que terá o justo de acollernos, do cal non recordo ben o nombre, aínda que creo que queda no Malecón e Florentino se leva ben cos donos, sinon polo carallo nos iban volver a deixar entrar de novo despois das veses que se baixou os pantalóns o noso dianteiro ali dentro.

Bueno, a ver si confirma aljén máis que os pesados do Filipino e Alberto... 1 saludo


30 comentarios:

  1. Eu vou a cena.¿Onde quedamos pa ver o partido?

    ResponderEliminar
  2. confirmo asistencia

    ResponderEliminar
  3. Eu tamén terei que ir, xa me jode, pero non queda outra. Awur

    ResponderEliminar
  4. Yo no puedo confirmarlo. Tengo una churrascada del Sálvora y no se en que estado lamentable podría estar para compartir mesa y mantel con un grupo tan elegante. Podría ser que apareciese para los combinados.

    Un saludo.

    ResponderEliminar
  5. Eu tamén confirmo asistencia. A quedada previa xa a iremos perfilando...

    ResponderEliminar
  6. Eu tamén confirmo asistencia

    ResponderEliminar
  7. Alberto Valiño30 may 2012, 22:27:00

    Hay alguna. Pensión ou hostal cerca e que no claven,sabedes?si non no coche pero non me mola.

    ResponderEliminar
  8. Está a pensión cuchi-cuchi na Barreira. Ademáis ten acceso a habitacións de oitras huéspedes...

    ResponderEliminar
  9. Alberto Valiño31 may 2012, 6:39:00

    Xa che vale,soy duda.

    ResponderEliminar
  10. eu en principio ainda que teño un día moi ajetreado, verdad Berti, asistirei........
    ¿quen escribiu por Javi pan? que cabrons sodes....

    ResponderEliminar
  11. Yo no puedo.tengo boda en Orense.

    ResponderEliminar
  12. la foto no coment ¡¡¡ a mi mujer se la enseño el domingo, por si acaso jaja
    y en el centro de la foto ¡¡¡¡ fran DJ !!!!

    ResponderEliminar
  13. louza se non queda oitra tamen asistirei,aljen ten que poñer aljo de seriedade

    ResponderEliminar
  14. Pasadeo ben, eu ese día vou de boda.

    ResponderEliminar
  15. Pues habrá que hacer de tripas corazón y si no queda otra, habrá que ir. Seguramente ya quedo con el Filipino en Couso y ya me dice él por dónde se va a la cena.

    ResponderEliminar
  16. Se admiten sugerencias para a pre-cena. Abtengase los residentes en Couso. Eu acompaño con justo a quen queira quedar antes pa ir enchendo o tanque

    ResponderEliminar
  17. Alberto Valiño5 jun 2012, 22:30:00

    Eu me apunto pero TEÑO que sabelo con antelación

    ResponderEliminar
  18. Recórdaselle a Florentino que quedou es faser unhas cuantas chamadas...

    ResponderEliminar
  19. donde cojones quedamos? yo intentare bajar para ver el partido alemania - portugal, asi que donde vamos a quedar

    ResponderEliminar
  20. No te enfades Cote... Los que quedemos pa ver el de Holanda ya te informamos por onde andamos. Igual hacemos una pequeña parroquiada.

    ResponderEliminar
  21. Coidado que se var incorporar frescos os que iban ir a Couso...

    ResponderEliminar
  22. ...en efecto, suspendese a churrascada en couso que o tempo non está pa coñas..... así que xa iremos falando durante a tarde.... así que habrá que tomarlle unhas cañas ao mediodía coa súa correspondiente caña de herbas despois de comer, en casa de mamá...
    Javi a que hora tes que ir para a casa?
    Onde comes mañán?
    a que hora che soltan pola tarde?
    buffff cantas prejuntas che teño....

    ResponderEliminar
  23. Pa que vexades que somos xente culta e con multiples e variados justos, mañán pola tarde ijual vamos ver unha competisión de cans que hai na Fieiteira. Eso sí, desde a cantina. Voume enterar de que vai o tema e informoche Fili

    ResponderEliminar
  24. ...eso na cantina, que ahí cans a de haber unha chea deles.....

    ResponderEliminar
  25. Alberto Valiño8 jun 2012, 23:00:00

    Non TEÑO o teléfono de ningún PA quedar. Como facemos,e Marcos curra.

    ResponderEliminar
  26. 687 570724

    Cando andes por Riveira chama e informamosche por onde andamos. Aínda que con este día de merda non sei eu...

    ResponderEliminar
  27. Alberto Valiño9 jun 2012, 16:45:00

    E a qen si non TEÑO. Ningún teléfono voso.

    ResponderEliminar
  28. Alberto valiño9 jun 2012, 16:54:00

    Perdón xa vin o número,gracias.

    ResponderEliminar
  29. PERDONA XA VIN O NÚMERO,GRACIAS.

    ResponderEliminar