jueves, 10 de mayo de 2012

MUEBLES GUADALUPE - MIRADOR DE PADIN

Temos esta semana un sercano desplasamiento a Boiro pa xojar co Muebles Guadalupe. O partido está pa as 17:59 no campo de Vista Alegre e como é tan serquiña que cada un vaia disindo como vai hasta ali. Pódese poñer unha salida da lonja común pa as sinco pero cada un que vaia confirmando asistencia que dija si vai pola lonja, pa o campo, etc...

Tamén recordar que a día de hoxe o partido da próxima semana sije estando pa o sábado, así que pa a maioría de nós o de Boiro sejuramente sea o último partido desta temporada.

Tamén é o momento de poñer sobre a mesa temas como o da sena pa selebrar a permanencia así como os posibles fichajes que comentaba o oitro día Alberto.

Bueno compañeiros. Vémonos o sábado. 1 saludo

17 comentarios:

  1. eu vou po la lonxa,un saudo

    ResponderEliminar
  2. eu vou pola lonxa, as 5,
    Buf pa sena creo que non me quedan fins de semana libres, joder que vida mais ajetreada teño.....
    Bueno polo menos se ven o bo tempo, vaime ser mais fasil de durmir na tenda de campaña...
    El que nunc la rompe, xa che queda menosssss...

    ResponderEliminar
  3. Eu tamén paso pola lonja. En canto a sena, xa está tardando i espero que se esmere a directiva, despois da alejría dos "niños de San Ildefonso" e despois de pasar frío todo o inverno, polo menos, compensalo cunha boa comilona e posterior beberaxa. Awurito compañeritos

    ResponderEliminar
  4. Eu tamén vou. Non sei ainda si paso pola lonja ou si vou tirando antes xa pa Boiro. Si me entero quen xoja antes que nós xa vos dijo por si aljén quer vir antes.

    E a ver si a directiva (máis ben Ruiz) consije cambiar o partido do día da boda dunha ves si non vai ter que xojar Fraja (bueno, tampouco que tamén ven á boda...)

    ResponderEliminar
  5. o autor do anterior comentario son eu:: Mario. knon sei xq carallo
    Non me puso o nombre

    ResponderEliminar
  6. Buenas.
    Eu son baixa pa Boiro, teño outra voda para ir entrenando para a do que nunca la escacha.
    A min o de xogar o sábado 19 ás tres da tarde paréseme boa idea, así podemos despedir todos a temporada e imos con sede para o convite...

    ResponderEliminar
  7. El que no la escacha (a veces si),va intertar ir al partido, ya que será, posiblemente,mi última actuación esta temporada.Nos vemos en Boiro.

    PD. Non ser cabróns e esperade a que veña da viaxe para poñer a sena.

    ResponderEliminar
  8. EStou de acuerdo co comentario de Anónimo, ou de Mario. Polo menos é a primeira ves que non di tonterías.

    ResponderEliminar
  9. Alberto Valiño11 may 2012, 17:07:00

    Eu son duda,si non sodes xente intentarei ir pero a familia qere que vaiamos para portoson.CANDO HAY CENA?

    ResponderEliminar
  10. o mais seguro vou para o campo.

    ResponderEliminar
  11. eu non podo ir , teño chollo na Fieiteira , e así pode ir a xogar o que está en capilla. Cena propoño o 09 de xuño.

    ResponderEliminar
  12. yo casi seguro que voy,
    voy para el campo directo

    ResponderEliminar
  13. Yo en principio no puedo.Si al final arreglo aparezco en el campo

    ResponderEliminar
  14. Como ya avise esta semana falto por bodorrio. Suerte.

    ResponderEliminar
  15. Javier e máis eu xa vamos pa o campo. Vamos pa ver o sejundo tempo do derbi Kirs.Automi que vai antes do noso

    ResponderEliminar